#Interjú 2 [ szerecsendio ]

Sziasztok, egy újabb interjúval érkeztem..., amit a blogverseny ' Legszebb leírások' kategória, első helyezettjével azaz Szerecsendio-val készítek.

 
Halálmadár
1. Mindenki tisztában van vele, hogy remekül írsz..., de én személy szerint sosem gondoltam volna, hogy túl szárnyalod az ' I know I am not alone' című blogod, mégis sikerült. Milyen érzés egy 1D Fanfic után belevágni egy fantasy történetbe? 
 - Túlszárnyaltam volna az I know I am not alone című blogom? Azt a... sosem gondoltam volna, hogy egyszer valaki ilyet fog írni nekem. Bevallom, nagyon nehezen vettem rá magam, hogy belekezdjek egy fantasy történetbe, hiszen az első blogom is egy vámpíros történet volt, ami annyira rosszul sikerült, hogy ki is töröltem. Nem mertem belevágni, borzasztóan féltem a pofára eséstől és szerintem ez az érzés addig el sem fog múlni, amíg közzé nem teszem az utolsó fejezetet. De mindezek ellenére jó, hogy nem csak egy témában írhatok. Szeretem a kihívásokat.

2. Nos, igen a kihívás jót tesz az embereknek. Mit gondolsz azokról, akik inkább a könnyebb utat választják és belevágnak egy sablonos történetbe? 
 - Úgy gondolom, hogy mindenkinek kell egy biztos pont, egy cérnaszál, amibe belekapaszkodhat az elején. Az ilyen emberek - régen én is így csináltam - olyat alkotnak, amit ismernek, mert azt nem lehet elrontani. Mert azt a legtöbben ismerik és szeretik. Itt van például a One Direction. Ezer és ezer blog van róluk, ott vannak a tévében, a legtöbb rajongó mégsem un rájuk, mert azok, akik. Sőt, minden nap születik egy új, s minden nap be is zárnak egyet. Ez még jó ideig így is lesz. Viszont, szeretnék adni nekik egy tanácsot: Ha jól, szépen fogalmazol, mindegy, hogy miről írsz, az emberek szeretni fogják. Ne félj eredeti lenni!

3. Teljes mértékben egyetértek veled, hiszen te is kezdted valahol (ahogyan mindenki más is ). Na, de most térjünk vissza, a Halálmadár c. blogodra. Személy szerint én nem olvastam a könyveket, de kedvet kaptam hozzá. A blog teljes mértékben a könyv eseményeit dolgozza fel.. vagy csak egy ötletet adott?  
 - Csak egy ötlet, hiszen a könyvben a főszereplő lány - Tessa Gray - nem Árnyvadász és bár egyszerre szereti a fiúkat, sosem volt együtt Will-el. Az én történetemben pedig pont ez a helyzet. Emlékszem, épp az Angyal végére értem, és teljesen kiborultam, amiért Tessa és Will nem jöttek össze. Én személy szerint teljesen belezúgtam a fiúba és bár magamat sosem írnám bele egyetlen történetbe sem, egy hozzám hasonló lányt mindig könnyű megalkotni (hiszen a legtöbb blogom főszereplőjében benne vannak a tulajdonságaim, mint mindenki másnál).

4. A fogalmazásod eszméletlen, a részek hosszúsága megfelelő, van benne fantázia. Mégis a kérdés, hogy mennyi ideig tart megírni egy fejezetet?   
- Hmmm, ez nálam nagyon változó, attól függ mennyi kedvem, időm és energiám van hozzá, hiszen a blogolás mellett a barátaimra és a családomra is gondolni kell, plusz suli idő alatt a tanulás és az edzések... Volt már, hogy annyira elkapott a hév, hogy három óra alatt kész lettem egy hétoldalas fejezettel, de az is megesett, hogy egy hétig írtam, mert bár az ihlet megvolt, minden kis apróság elvonta a figyelmemet - épp felkerült a kedvenc íróm következő fejezete vagy megszerettem volna nézni a Vámpírnaplók új epizódját, esetleg képeket szerkesztettem vagy egyszerűen csak a barátaimmal beszélgettem. 

5. Ez természetesen mind érhető dolog. Jó is, hogy felmerült a Vámpírnaplók... elég sok olvasód biztosan személyesen is szeretne megismerni, így örül, ha pár infót elcsen rólad. A vámpírnaplókon kívül milyen sorozatokat/filmeket szeretsz még... Illetve a méltán híres sorozatból neked kinyerte el jobban a szimpátiád? A szexi rossz fiú Damon vagy a hős szerelmes Stefan? 
  - Nagyon szeretem a fantasy filmeket, vagy a horror sztorikat, ennek ellenére a vígjátékokat sem vetem meg, mindössze a töménytelen romantikával vannak problémáim. A Vámpírnaplók terén hatalmas Damon fan vagyok, szeretem úgy, ahogy van, még Elena mellett is, bár szerintem egy olyan "embert" érdemelne, aki egy kicsikét jobban szereti, hiszen az a lány állandóan bántja. Stefan sosem lesz a kedvencem, de őt sem utálom, mindössze a már fent említett romantika "undorom" miatt nem lopta be magát a szívembe. 
A filmek közül csak felsorolnám a legutóbb látott, top hármat: Thor - sötét világ, Burok (bár leginkább szerintem csak Max Irons :$ fogott meg benne) és az Egy különc srác feljegyzései azonos dobogón a Percy Jackson-nal (hisz ki ne imádná Logan Lerman-t?).Kicsit talán túl hosszú és zsúfolt válasz lett, de ezt képtelen voltam jobban leírni.

6. Damon és Logen ügyében teljes mértékben egyetértek.. és ha jól láttam, Logen a blog szereplő gárdáját is erősíti. Méghozzá ő alakítja Will-t. Hogyan esett rá a választás?
 - Will egy sötét hajú fiú, gyönyörűen kék szemekkel. Amikor először megláttam Logan-t (aki pontosan így néz ki), akkor már tudtam, hogy őt szeretném, és még csak az sem érdekelt, hogy az egyik barátnőm hevesen tiltakozni kezdett. Szerinte ugyanis Will nem ilyen kisfiús (hozzá teszem a könyvben, ha jól emlékszem mindössze 17 éves), mire én csak annyit mondtam, hogy nekem ő kell, és kész. 

7. Nem mindig számít a külső hiszen, a rövidke leírásban olvashattuk, hogy Will nem a szimpatikusságáról lesz híres. Nekem, ami először eszembe jutott...: egy szexi rossz fiú lesz vagy leveti majd a rossz fiús maszkot? 
- Hahaha, nem. Mármint, Will nem sorolható a megszokott rossz fiú kategóriába. Ő jó, vannak barátai, akikért mindent megtenne, démonokat öl és hasonlók. Legjobban egy elesett gyerekhez tudnám hasonlítani, aki elvesztette a családját és a szerelmét. S amikor rá fog jönni - ugyanis elég hamar rá fog jönni - hogy a lány mégsem halt meg, akkor kicsapja a balhét, de rendesen. Nem lesz más célja, csak megtalálni és visszaszerezni, és az sem fogja érdekelni, hogy a lánynak már új élete lett. Nem szándékosan csinál rosszat, a legtöbbször véletlen lesz. A szexit azonban nem részletezem és nem is ellenkeznék. Ő SZEXI!

8. Szóval lesz botrány, ez tetszik. És a végkifejlet Happy End lesz? Leginkább Will szemszögéből érdekelne;)
 - Ez aztán a cseles kérdés. Igen, lesz benne jó pár botrány, de az, hogy boldog lesz-e a vége, szerintem maradjon titok. Úgy sokkal izgalmasabb az olvasás, nemde? Annyit viszont elárulok, hogy nem lesz mindenki vidám, amikor eljön az utolsó fejezet, mert az élet nem erről szól, főleg nem így, hogy démonokkal és egyéb gonosszal is harcolni fognak. Hisz senki sem halhatatlan (jó, tudom, vámpírok és egyéb lények XD)

9. Na jó, már nem bírtam meg, hogy ne kérdezzek rá.. Végül is nem vagy köteles válaszolni:) Hány 1D-s bloggal szeretnél még megörvendeztetni minket? Személy szerint nekem mindegyik bejött és kíváncsi vagyok vannak-e terveid a továbbiakban? 
 - Igen, már mind meg van a fejemben és ha azokat befejeztem, akkor szerintem nem is lesz több. Mindegyik történetet az I know I am not alone című blogomra fogom feltölteni, ahogyan azt eddig is tettem. A mostani Louis-os történeten kívül még felkerül egy Harry, egy Liam, egy Perrie (a Zaynes második évada) és egy Niall főszereplésével. Mindegyik huszonöt fejezetes lesz, ahogy általában. Úgy érzem, felesleges lenne több, hiszen már annyi van, hogy elveszne a tömegben, de mivel már elterveztem, úgy gondoltam nem fogom elvetni az ötleteket.

10. Köszönöm, hogy válaszoltál a kérdésekre.. Örülök, hogy még egy jó ideig ( minimum 30 évig xd ) velünk leszel. További sok sikert.! :)
 - Hahah, lesz az több is, ne félj :$ Én köszönöm, nagyon jó volt ez a kérdezz-felelek, ügyes kérdések voltak. 
Nos, ha valakinek elnyerte a tetszését imádott írónőnk nézzen be valamelyik blogjára és örvendeztesse meg feliratkozással, komival vagy bármi egyébbel:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése