Kritika ' Best Friend Forever és más '


Fejléc: Hát ez valami szörnyű. Én sem vagyok egy nagy fejléc készítő, de szerintem ennél még én is jobbat csinálok, pedig csak kezdő vagyok. Fogalmam sincs, hogy ki csinálta, de az a valaki nagyon nem érti a dolgát. Mégis miért van rajta ennyi szereplő egyszerre? A fejlécre általában a fő-fő szereplőket szokják csak tenni, nem pedig az egész szereplőgárdát. Azt tanácsolom, hogy minél előbb rendelj/csinálj egy újat. 

Háttér: Akár hogy nézem, de sehogy sem illik a fejléchez. A háttéren halálfejek vannak, a fejlécen pedig semmi halálfejes nincs. Szóval keress valami kék hátteret, ami megy a fejléchez.
Csak úgy utólag megemlíteném, hogy tanácsos lenne ha nem automatikusan játszaná le a zenéket a zenelejátszó ugyanis sok ember nem szereti azt, mikor a fejezet olvasása közben megy a zene. Te lehet szereted, de mást lehet idegesít. Nem azt mondom, hogy vedd le, csak csináld át nem automatikus lejátszóvá.

Történet: Először is az első fejezetben ami rögtön kiütötte a szemem az - az volt, hogy két név ( Sarah SwenCatherine Gordon ) ilyen színűekkel voltak írva. Ez miért van? Gőzöm sincs, szóval örülnék neki ha elmagyaráznád ugyanis én eddig még egy könyvben sem láttam a szereplők nevét más színnel feltüntetve.
Aztán olvastam tovább és rájöttem arra, hogy a fejezeteid rövidek.De ez a kisebb probléma. Elmesélnéd nekem, hogy miért van a fejezeteid tele rakva egy csomó képpel? Képzeld el, hogy amit olvasok magam elé tudom képzelni szóval nincs szükségem képekre. Hupsz, nem tudom magam elé képzelni amit olvasok ugyanis a fejezeteidben alig van leírás.
 Párbeszéd mindenhol, képekkel megpakolva. Imádom (se) . A csúcspont már csak az mikor belinkelsz egy képet és még szöveget is írsz mellé-alá. 
Mellesleg túl sok pontot használsz. Hidd el nem kell minden mondat után annyi pontot írni. Hülyeség és még a fejezet formáját is elveszi. Oké én tudom, hogy így többet mutat, de aki olvassa annak ugyan annyi lesz.
Röviden és tömören ennyi. Szerintem elég sok mindenen van mit változtatnod...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése