Kritika ' The Beyond '


Fejléc: Hát ez valami elképesztő. Nekem nagyon bejön. Imádom az ilyen sötét témájú fejléceket. Talán csak az zavar egy picit, hogy Harrynek nincs semmi háttere. De az nem nagy hiba, mert a többi kép kihozza az összehatást.

Háttér: Én valami sötétebb fekete háttért választanék mivel a mostani az eléggé szürkés és így elüt a fejléctől.

Történet: Én már a prológus olvasásánál tudtam, hogy ezen a történeten egyszer még sírni fogok. Bocsi, de eléggé érzékeny lelkű vagyok és ha valami olyasmit olvasok, hogy a kedvenc bandám egyik tagja autóbalesetet szenved egy kitalált történetben, én már azon is sírok. És a Te történetedben Harry sajnos meghalt, már a prológusban. De ez nem baj ugyanis ez a történet lényege.
Aztán olvastam tovább és az első fejezet Louis szemszögéből íródott. Szépen fogalmazol, csak legközelebb ilyet (Harry mostohaapja) ne csinálj. Hidd el aki 1D fanficket olvas azt úgy tudja a srácok életrajzát mint a saját maga életet. Mellesleg ha valaki írói megjegyzést ír azt a fejezet végére szokják írni egy * segítségével.
Őszintén megmondva mást nem nagyon tudok írni mivel a blogod jó és szívszorító. Igaz összesen három fejezeted van eddig megírva, de én megkönnyeztem Niall szemszögénél ahol Harry hangpostáját írtad.
Ha így folytatod ebből egy érzelgős sztorit ki tudsz hozni. Én szurkolok neked :)

1 megjegyzés: